موسيقه كلاسيك

الخميس، 21 فبراير 2019

كتبت الشاعرة/فاطمة عبد الشافي..*قال إيه *

*          ((**قال إيه**))
                **  **  **
          عايز يشوف ضحكتي
        دي ضحكه ساكنها دمعه
       نازله ليلاتي على مخدتي
         وباسهر يوماتي ودمعي
           أنيسي فى وحدتي
         على فرحه تايهه  مني
           وضايعه فى سكتي
           ونار جوايا قايده
             وطافيه شمعتي
          ويوم ورا
يوم يعدي
          ولا فرح عندي يهدي
            ودى كل حكايتي
              ونهاية قصتي
......................................فاطمه عبد الشافي

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

₩سعادتك مسؤوليتك ₩ كتبتها الأستاذة/ هدي محمد

سعادتك ليست بشكلك                 ولا وظيفتك                                     ولا أصلك                               ولا نسبك سعادتك...