موسيقه كلاسيك

الأحد، 21 يوليو 2019

كتب الشاعر/ منتصر عبد رب النبي &سامحني حبيبي &

* * * سامحني حبيبي * * *
غلطت غلطه كبيره
وهتكون الأخيره
جرحتها من غير ما أقصد
سألتها كان فيه قبلي
ردت عليا وقالتلي
ملقيتش غيرك يستاهل
ظلمتها وانا مش عارف
إزاي أكفر عن ذنبي
أنا نفسي حد ينصحني
على الحبيب ييجي يصالحني
يا لساني ليه كده تتسرع
ف الغلط بتكون أسرع
ماهو بس لو تصبر حبه
ما كنش يجرى اللي بيجرى
معلش سامح يا حبيبي
القلم برضه بيغلط
كل اللي طالبه يا حبيبي
إنك تسامحني أنا بحبك
جايلك حبيبي وبقولك
غلطان أنا لما ظلمتك
   سامحني حبيبي
* * * بقلمي
               منتصر عبد رب النبي العت * * *
25/2/ 2003 ليت الزمان يعود

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

₩سعادتك مسؤوليتك ₩ كتبتها الأستاذة/ هدي محمد

سعادتك ليست بشكلك                 ولا وظيفتك                                     ولا أصلك                               ولا نسبك سعادتك...