....رسالة أمي ليا..............#سماح عبد الرحمن
عارفه يا قلبي يوم ماسبتك
سامحيني كان غصب عني
أصلي.......رحت عند ربي
بس إنتِ معايا زي عادتك
وأنا وياكِ ...زي عادتي
تجري عليا بلهفه !!
أملس علي شعرك ..وأضمك
وأضربك !! أممم لوأخاف عليكِ
من عقلك يضلك.......أو يغرك
متزعليييش مني.!! م انا برضه أمك
وأخدك بسرعه .......ف حضني
وأخاف عليكِ م الهوا ودايما هقولك
أوعي ي ي ي...
حد كده ..ولا كده.. يقرب منننك
هو حد يستجرا يقرب ..ولا حتي
يقووووووو ل عليكِ إنك!!
ده أنا أكله بسناني ...وانت برضه
سني ي ي .!!!...........سنك
زي ماانتِ دايما..... ف حضني
وضحتك الحلوه..... بتاخدني
وأتعب أكهرب .....لو سخنتي
ما انتِ بنتي!! وف القلب سكنتي
ده انا قلبي طار مافرح يوم مابينتِ
زي ما انتِ عندي ...زي ما انتِ
لوأشتري !!باشتري ليكِ إنتِ
قبل مني. تلبسي وف حجري تكني
نفسي أشوفك أحلي عرووسه
وعليا بالطرحه والفرحه تهلي
م انا بيكِ م الدنياطلعت وبرضه ..إنتِ
زي م انتِ أحلي ورده ف عيوني
ويقولولي كله في عين مامته !! .جميل
اأقولهم !!خلي بالكم من كلامكم.. أه ه
كلهم شكل وكوووم إلااااا...بنتي
أصلك علي طبعي وإيدي إتشكلتي
بكره نتقابل وتبقي معايا في.. جنينتي
بس إنتِ ..إفرحي وعيشي .......إنتِ
كل يوم هاجيلك ف حلمك لو حلمتي
أنا مبسوطه وزي عادتي وانتِ زي ما انتِ
سماح
عارفه يا قلبي يوم ماسبتك
سامحيني كان غصب عني
أصلي.......رحت عند ربي
بس إنتِ معايا زي عادتك
وأنا وياكِ ...زي عادتي
تجري عليا بلهفه !!
أملس علي شعرك ..وأضمك
وأضربك !! أممم لوأخاف عليكِ
من عقلك يضلك.......أو يغرك
متزعليييش مني.!! م انا برضه أمك
وأخدك بسرعه .......ف حضني
وأخاف عليكِ م الهوا ودايما هقولك
أوعي ي ي ي...
حد كده ..ولا كده.. يقرب منننك
هو حد يستجرا يقرب ..ولا حتي
يقووووووو ل عليكِ إنك!!
ده أنا أكله بسناني ...وانت برضه
سني ي ي .!!!...........سنك
زي ماانتِ دايما..... ف حضني
وضحتك الحلوه..... بتاخدني
وأتعب أكهرب .....لو سخنتي
ما انتِ بنتي!! وف القلب سكنتي
ده انا قلبي طار مافرح يوم مابينتِ
زي ما انتِ عندي ...زي ما انتِ
لوأشتري !!باشتري ليكِ إنتِ
قبل مني. تلبسي وف حجري تكني
نفسي أشوفك أحلي عرووسه
وعليا بالطرحه والفرحه تهلي
م انا بيكِ م الدنياطلعت وبرضه ..إنتِ
زي م انتِ أحلي ورده ف عيوني
ويقولولي كله في عين مامته !! .جميل
اأقولهم !!خلي بالكم من كلامكم.. أه ه
كلهم شكل وكوووم إلااااا...بنتي
أصلك علي طبعي وإيدي إتشكلتي
بكره نتقابل وتبقي معايا في.. جنينتي
بس إنتِ ..إفرحي وعيشي .......إنتِ
كل يوم هاجيلك ف حلمك لو حلمتي
أنا مبسوطه وزي عادتي وانتِ زي ما انتِ
سماح

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق