موسيقه كلاسيك

الخميس، 3 يناير 2019

كتب الشاعر/يسري عثمان..أم سيد..

أم سيد
-------
صبح الصباح ياليل
خبط على قلبى
وانا اللى قلبى عليل
والله من غلبى
ادادى الندى قاسى
بيوجع فيه احساسى
الاغى النسيم يرفض
ولا يطبطب ولا يواسى
شيلت الحمل على راسى
نويت ارحل
رميت صفحاتى كراسى
وايه اعمل
لقيت دمعه بتجرى حروف
معبيه بقسى وبخوف
بقيت اجرى كأنى باطوف
واعود تانى
ياوجعانى يا احلى اسم ف لسانى
ولسانى اسير حرفك
باشيل الدمعه من خدك
وخدك شوك بيجرحنى
اشيل حملك واعيش محنى
ولادمعه على خدك
ومين قدك يريحنى
حبيبتى يام سيد
هههههههِ

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

₩سعادتك مسؤوليتك ₩ كتبتها الأستاذة/ هدي محمد

سعادتك ليست بشكلك                 ولا وظيفتك                                     ولا أصلك                               ولا نسبك سعادتك...