موسيقه كلاسيك

الثلاثاء، 30 أبريل 2019

كتب الشاعر / أحمد كامل الشارود #كنت فاكرة#

&كنت فاكره&
كنت فاكره إنى من غيرك
هاتوه.
إن قلبي راح يموت لما
تسيبوه.
كنت واهمه لما قلبي يوم
ضحكلك.
كنت واهمه لما روحى يوم
نادتلك.
قلبي أقدر ألمه تانى مهما تحاولو تحرموه.
لو حاسه إنك ملكتى قلبى تبقي
واهمه.
لو حاسه إنى بدوب فى حبك تبقى
واهمه.
بئديكى إنت طفيتى أحلى شمعه
والعه.
بئديكى إنت خلقتى آهه وألف
دمعه.
كنت فاكره إنى هالبى الندا.
كنت فاكره إن قلبى مش كدا.
كنت فاكره إنى هنسى الف أهه والف
دمعه.
كنت فاكره إن من بعدك هتوه.
إن قلبى راح يموت لما تسيبوه.
قلبي ليه ملكته أمرى.
قلبى ليه سلمته عمرى.
كنتى ليه أجمل ورود.
كنتى ليه كلك وعود.
وإدالكو فرصه تجرحوه.

شعر /أحمد كامل الشارود

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

₩سعادتك مسؤوليتك ₩ كتبتها الأستاذة/ هدي محمد

سعادتك ليست بشكلك                 ولا وظيفتك                                     ولا أصلك                               ولا نسبك سعادتك...