ضرب الودع ******بقلم الشاعر / طلعت محمد
///////////////
ـــ ياضاربي ا لـــــودع
أخبار حبايبي ايـــــه.....
ـــ حرموني ياناس طلهم
من فتره بقاسي الويل......
ـــ لاعارف افسر بعدهم
لا عارف أبعد عنهم
ولا عارف طريقهم فين......
ـــ ياتري دا طبعهم
ولا سوء فهمهم
ولا دول تايهين.......
ـــ ماعدت عارف حدهم...
ولا أأقرب عندهم
أحاول اخفف حزنهم
ولا أشارك فرحهم
.قلبي ضاع منهم
عايش بين نارين.....
ياضاربي الودع
ــــــــــــــــــــــــــ
ـــ دول غابوا وأنقطع وصلهم
لا كلمة تطمن منهم
لا رساله وصلت عنهم
راسي بتلف تدور......
ـــ ليه القسوة في طبعهم
احنا عملنا ايه......
ـــ طول عمري غاوي حسهم
شايل دايما همهم
هما ليه غادرين......
ـــ تعبت خلاص من جحدهم
شبعت خلاص من غدرهم
نادوا ياناس علي قلبهم
ااسألوا ليه الجفا ليه ؟؟
اضربوا ياناس الودع
وشوشوه فين دواهم فين.....
أـــ روح لغاية عندهـــم.
أشوف سبب هدرهم
لحب وقلب كبير.....
ـــ ولا أتركهم لغاية
ما أشــوف هواهم فين.......
ياضاربي الـــــــــــــودع........................الي اللقاء.
///////////////
ـــ ياضاربي ا لـــــودع
أخبار حبايبي ايـــــه.....
ـــ حرموني ياناس طلهم
من فتره بقاسي الويل......
ـــ لاعارف افسر بعدهم
لا عارف أبعد عنهم
ولا عارف طريقهم فين......
ـــ ياتري دا طبعهم
ولا سوء فهمهم
ولا دول تايهين.......
ـــ ماعدت عارف حدهم...
ولا أأقرب عندهم
أحاول اخفف حزنهم
ولا أشارك فرحهم
.قلبي ضاع منهم
عايش بين نارين.....
ياضاربي الودع
ــــــــــــــــــــــــــ
ـــ دول غابوا وأنقطع وصلهم
لا كلمة تطمن منهم
لا رساله وصلت عنهم
راسي بتلف تدور......
ـــ ليه القسوة في طبعهم
احنا عملنا ايه......
ـــ طول عمري غاوي حسهم
شايل دايما همهم
هما ليه غادرين......
ـــ تعبت خلاص من جحدهم
شبعت خلاص من غدرهم
نادوا ياناس علي قلبهم
ااسألوا ليه الجفا ليه ؟؟
اضربوا ياناس الودع
وشوشوه فين دواهم فين.....
أـــ روح لغاية عندهـــم.
أشوف سبب هدرهم
لحب وقلب كبير.....
ـــ ولا أتركهم لغاية
ما أشــوف هواهم فين.......
ياضاربي الـــــــــــــودع........................الي اللقاء.

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق