موسيقه كلاسيك

الخميس، 31 يناير 2019

كتبت الشاعرة/ سماح عبد الرحمن &أنا بيك باستقوي&

............انابيك باستقوي......................#سماح عبد الرحمن

انا.....من غيرك.......... مبقااش!!
وده مش كلااام ........وخلاص.
اصل انا ...........زيك ملقااش
هاتقولي طب ليه... مداااريه ؟
مابتقوليلييش
ممكن اكون باتدلل !!
عايزه اتعامل بشوييش
او عايزه اكترشويه !!
تلازمني ولاتسبنييش
ولو قلت زهقت ف يوم
ارجوك ! متصدقنيش
هوه انامييين غيرك ليا؟
مفيش !!
انا من غيرك قراقيش
فتاااات امرأه
م أقدرش ......اعيش
صحيح بتشوفني قويه !!
واقفه وسنداااني رجليا
ده عشان فيك متدااااريه
حاسه
ة بضلك حواليا
انا بيك باستقوي واكووون
انا بيك باتحدي الكوووون
وتتحمل مهما يكوووووون
اصلي باحبك بجنووووون
انا بيك باستقوي واكون
وابقي ف جمال ليلي
وابقي ف قوة شمشون !!
وكفايه وردك حواليا
ايوه مطلعلي عنيا!!
بس
من غير الورد ..ماااعيش
شمس وقمرين ...يا اخواتي
وتبقي مادتنيش!!
وتسالني ياحبيبييييي
ليه بحبك ماتقوليلييش!!؟
اديتني كتير يا حياااتي
يا اخوااااااااااااااااتي
يارب تعييييييييش

هناك تعليق واحد:

  1. رائعه بالفعل امتزاج جميل ورائع جدا في كلمات تخرج من امرآة

    ردحذف

₩سعادتك مسؤوليتك ₩ كتبتها الأستاذة/ هدي محمد

سعادتك ليست بشكلك                 ولا وظيفتك                                     ولا أصلك                               ولا نسبك سعادتك...