موسيقه كلاسيك

الجمعة، 23 نوفمبر 2018

الأستاذ/سيد الشاعر يكتب ( هتبعد هبعد)

هتبعد هبعد
أنساك
صعب إني أنساك.
أنا في حياتي وعمري ده كله
ماقابلتش زيك ياملاك.
هات أخرك في البعد إسمعني
صعب عليك لو هتودعني
مين عنك يقدر يمنعني
والحب أنا حسيته معاك.
.........
بتكافئ قلبي اللي إتعلم
علي إيدك يهوي ويتكلم
بإيديك كده للوحدة يسلم
وهي عنيه دايما فاكراك.
............
مكتوب ليا هواك موصوف
وشمس الحب طلوع وخسوف
بعدك دب في قلبي الخوف
وإطمنت إن أنا بهواك.
...............
إكتب عندك كلمه وشيلها
لما عيونك تاني أقابلها
هرجع وأحلف إن ماغيرها
كنت بموت وأنا بستناك...
........... بقلمي Sayed El Shaer

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

₩سعادتك مسؤوليتك ₩ كتبتها الأستاذة/ هدي محمد

سعادتك ليست بشكلك                 ولا وظيفتك                                     ولا أصلك                               ولا نسبك سعادتك...