أحلفلك بإيه ..
أحلفلك بإيه .. ما حد على بالى ..
أحلفلك بإيه .. إنت اللى ف خيالى ..
أحلفلك بإيه .. نجمك ف السما عالى ..
أحلفلك بإيه .. قربك بيحلالى ..
أحلفلك بإيه .. قد إيه باحبك ..
و أشتاق لعنيك .. و أشتاق لقربك..
أحلفلك بإيه .. روحى بتندهلك ..
و كل حاجة فيا .. يا حبيبى بتمي
لك ..
أحلفلك بإيه .. بليالى الشوق ..
و سهر الليل .. و القمر اللى فوق ..
مين هيخلى .. حياتى تروق ..
مين هيطفى .. لهيب الشوق
بقلم الشاعر ..محمد البريمى ..
أحلفلك بإيه .. ما حد على بالى ..
أحلفلك بإيه .. إنت اللى ف خيالى ..
أحلفلك بإيه .. نجمك ف السما عالى ..
أحلفلك بإيه .. قربك بيحلالى ..
أحلفلك بإيه .. قد إيه باحبك ..
و أشتاق لعنيك .. و أشتاق لقربك..
أحلفلك بإيه .. روحى بتندهلك ..
و كل حاجة فيا .. يا حبيبى بتمي
لك ..
أحلفلك بإيه .. بليالى الشوق ..
و سهر الليل .. و القمر اللى فوق ..
مين هيخلى .. حياتى تروق ..
مين هيطفى .. لهيب الشوق
بقلم الشاعر ..محمد البريمى ..

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق