موسيقه كلاسيك

الجمعة، 23 نوفمبر 2018

الشاعر/محمد البريمي يكتب (أحلفلك بإيه)

أحلفلك بإيه ..
 أحلفلك بإيه .. ما حد على بالى ..

أحلفلك بإيه .. إنت اللى ف خيالى ..

أحلفلك بإيه .. نجمك ف السما عالى ..

أحلفلك بإيه .. قربك بيحلالى ..

أحلفلك بإيه .. قد إيه باحبك ..

و أشتاق  لعنيك .. و أشتاق لقربك..

أحلفلك بإيه .. روحى بتندهلك ..

و كل حاجة فيا .. يا حبيبى بتمي
لك ..

أحلفلك بإيه .. بليالى الشوق ..

و سهر الليل .. و القمر اللى فوق ..

مين هيخلى .. حياتى تروق ..

مين هيطفى .. لهيب الشوق

بقلم الشاعر ..محمد البريمى  ..

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

₩سعادتك مسؤوليتك ₩ كتبتها الأستاذة/ هدي محمد

سعادتك ليست بشكلك                 ولا وظيفتك                                     ولا أصلك                               ولا نسبك سعادتك...